Bara för att...

Ja, bara för att jag kännde för att faktiskt uppdatera idag. Det har gått ett tag, jag vet. Tyvärr är det inte så att jag har något kul att komma med heller. Men jag kännde helt enkelt för att uppdatera.
Läser nu pappa och Veronicas blogg regelbundet. Kul att se att världen fortsätter utan mig. Haha, skämt å sido. Nej, men nu när jag känner stället så är det ju kul. Rekomenderar att titta (: Maephim.blogg.se.
Vad har hänt under de senaste dagarna då? Från lördag till söndag sov jag hos mormor. Vi grejjade lite och sådär.
i måndags var jag på stan med Isabelle. Inhandlade en "cardiganväst" och en vanlig cardigan. Båda i svart. Från tisdag till idag/ imorgon har Josefine sovit här. Vi har bara umgåts och haft kul (:. I morgon ska jag eventuellt följa med farmor ut till Lena och Hasse. På lördag blir det nog landet med Marie, Johan, Linn och Alex.
Vi hör helt enkelt!

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Tilda

att du inte tipsa om länken tidigare :O hare bra!

2009-08-10 @ 00:07:05
URL: http://eintheresiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0