Poker och 20 spänn fattigare.

Hejhej. Alltså. På onsdag börjar det. As läskigt liksom. Nej, inge kul. Typ.
Iaf. Idag så har jag och mamma varit en runda på stan. Där inhandlades det en ny väska. Sen var jag runt på lite bokhandlar för att leta efter en pokerbok. Ja, nu är det så att jag typ bara älskar poker. Jag älskar att titta på poker.  De senaste dagarna har jag både tittat på World series of poker och High stakes poker. Det liksom är bäst. Jag älskart. Iaf. Alltså, jag kan ju spelet liksom. Men jag vill lära mig att tänka rätt. Därför tänker jag inhandla iaf en bok. Vi får hoppas att mamma är generös nog att köpa 2st. Men sånnt vet man ju aldrig. Nog om poker. På eftermiddagen kom Josefine förbi. Vi skulle ta moppen till finspångsv. och lämna in den eftersom att den läcker bensin. Finspångsv. för er som inte vet ligger typ tvärs över stan ju. Men jag körde glatt dit liksom, eftersom att det var fel på crapmoppen. Iaf. När vi kommer dit så ber killen där mig att köra fram moppen till deras dörr. Jaha tänker jag typ, nu ska jag förklara lite här. Jag pekar på vart det läcker bensin. Han sträcker in handen under moppen typ, drar ut ett litet svart rör som han knippsar av en bit av, sen sätter han dit det igen. Så, klart. Jaha tänker jag. Så vare bara åka därifrån 20 spänn fattigare. Så enkelt var det tydligen. Så nu har jag och Josefine varit här hemma bara typ. Lagat lite mat. Kört lite Wii typ. Hehe. Imorgon ska jag och mormor tydligen åka runt och leta inredning till mina garderober, eftersom att korgarna där gått sönder.

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Peter

Får se om vi tar en match i poker nån gång :)

Hur var första dan i skolan då?

2009-08-19 @ 17:51:18
Postat av: Peter

Får se om vi tar en match i poker nån gång :)

Hur var första dan i skolan då?

2009-08-19 @ 17:51:39
Postat av: J

Helt okej faktiskt. Lite spännande ¨sådär.

2009-08-19 @ 22:50:08
URL: http://jhagvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0