Fredag, 10 Juli

Hejhej ;D Just nu sitter jag i sängen och kollar på Grey's Anatomy. Har precis laddat över lite random bilder från kameran som jag lägger upp här sen. Jo, vad har hänt idag då? I morse åkte pappa, Veronica, Oliver och Hugo på en lite cruiz till Bangkok Hospital i Rayong. Det är nämligen så att Oliver har öroninflammation efter för mycket badande under vattnet. Eller ja, vad man nu ska säga. Jag kännde dock inte för att följa med utan stannade istället hemma. Jag solade lite utanför huset, drog en vända till poolen och kollade lite på Grey's Anatomy. Mycket mysigt. På eftermiddagen så gick vi alla till poolen och var där en stund. Gick ner lite senare på "stan" för att käka middag. Jag åt faktiskt thai-mat den här gången ;D. Och, ja, nu sitter jag här. Nu till bilderna :D



Innan avresan. Norrköpings tågstation.



Den allmänna poolen som används tills våran pool blir lagad.



Hugo på språng.




Från  kvällen restaurang :)


Bild från Classic Forest, där vi åt den 7 juli.


kommentarer (:
Postat av: Mammelutten

Menar du att du har lammullskoftan på dig där nere? Blir det inte för varmt?



Idag blev det lite shoppat i Stockholm :D En stycke gråmelerad kofta, som jag inte hade någon innan.



Puss o kram

2009-07-11 @ 00:30:33
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: kellebasi

Hej gumman! Saknar dig sjukt mycket! De nya ägarna av palatset på Lidaleden 672 lever inte upp till smedby-idealet då de stinker hageby-isk tvättstuga (överdoserade mängder ariel för att få bort äcklig lukt).. det är dock inte det största problemet :P saknar dig jättemycket, jag hoppas att du har det jättebra och jag vill bara säga att jag har börjat spara pengar till att hälsa på dig, höhö. jag har 200 kr nu, vilket är bra av mig att inte ha slösat bort, dessutom så såg jag att ni åkte tåg så jag antar att jag bokar thailand biljetten via SJ, för visst kan man åka tåg till thailand? (he he, nervöst skratt) hihihihih skrattar bort det.

xoxo kellebasi <33333333333333333333333333333333

2009-07-11 @ 12:15:40
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: J

Hahah, jag skratta massor när jag läste din kommentar Isabelle :) Eller asg som Anders skulle sagt (DU ÄR JU BARA SÅÅÅÅÅÅ COOL ANDERS!) Anyway. 200kr är bra :D då äre bara typ 4000 kvar (y'<3

2009-07-11 @ 17:48:54
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: kellebasi

Hahah, jag är sån, by nature, som en loka flaska, fast dock inte blå kork till huvud, men det kanske du har listat ut. Iof så tror jag att 200 räcker, för att om jag åker på ett tåg tex x2000 så kanske jag hinner komma fram innan kontrollanten hinner ta betalt, smart va, hu? ;) gash, I'm a genius, oh gud jag längtar till att å mina stavfel rättade nu Anders, so come and get them! :) mohahahahah

xoxo kellebasi <333333333333333

2009-07-12 @ 02:49:04
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0