Lördag, 18 Juli

Hejhej :D I dag är det eran lyckodag eftersom att jag kommer lägga ut bilder på allt jag köpt  på min shoppinrunda i Bangkok. Men till dagen först. Vaknade och käkade hotellfrukost. Mums :D Jag höll mig till den underbara franska avdelningen ofc ;) Sen gick jag och Veronika bort till M.B.K för att handla mina Converse. Det var då bara jag och Veronika eftersom att Oliver var sjuk, och pappa stannade hemma med honom. Vi gick en lite stund efter att vi köpt conversen och då hittade jag ett par till shorts, tre linnen och 1 t-shirt. (bilder kommer (: ). Sedan gick vi hemmåt, packade ihop det sista och tog en taxi till busstationen. Därifrån tog vi bussen till Ban Phe där vi sedan vart hämtade av Maria och Lucky. Bussresan tog väl ca 3h och 30 min varav 2 jag sov. På kvällen tog vi hem mat från Pla Loma. Sedan fixade jag även mina naglar (bild kommer på det med (: ). Annars inte så mycket mer. Till bilderna ;


Diesel shorts (:


Zooyork tröja (:


De tre linnena (:


Den här tröjan var självklar!


Lika självklart var att jag köpte en likadan till Linn (:


Plånboken (:


Diesel klocka (:


De omtalade Conversen (:


Min maikyr (: Självgjord ofc!

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: L ;o

Hej! Alt som du köpte var ju jättesnyggt! :) Heheh, vilken snygg tröja jag får ;) Lika snygg var ju din. Jag gillar verkligen de där Conversen ;o Hörde att de bara kosta 600 eler bara och bara ;D Sen fanns det ju typ några för 200 också eller ? Alltså jag menar 200 kr O.o Men ja. Hoppas du har det bra :D Mvh // Linn



PS! Jag pratar med dig på msn x] !DS

2009-07-18 @ 21:31:49
Postat av: J

250 kr var det (:

Enfärgade saker, he-he.

Våra tröjor var BÄST!

2009-07-18 @ 21:33:26
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Jättesnyggt alltihop! Den där manikyren vill jag titta närmare på, verkar jättehäftig. Ikväll kommer Linn och Alex hit och ska vara här nästa vecka, eftersom både Marie och Dick jobbar. De tar med cyklarna, så kanske vi åker kanalbanken ner till Söderköping och köper glass. Det beror på hur långt Alex orkar, Linn har inga problem med den cykelturen. Igår var vi på landet och badade i 20 grader, Linn, Johan och jag. De övriga avstod.

Puss och kram



2009-07-19 @ 15:23:34
Postat av: Mammelutten

Vilka fina grejer buli! Klockan måste jag få låna. Vad kostade den? Du kanske kan köpa en till din snälla mamma annars?



Snällt att du köpte till Linn också. Även om hon kanske blivit påtvingad att gilla Fallout boy. Det är ju vad jag tror.



Puss o kram

2009-07-19 @ 16:47:17
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: J

Mamma:

Den kanske du kan få låna. 350 bath kostade klockan, vilket är under 100 kr. Men tyvärr är jag ju inte kvar i Bangkok och kan därför inte köpa ;(



Nej, Linn är inte påtvingad att gilla Fall Out Boy.

Hon påstår dessutom att hon gillad dom först.



Mormor:

Jag klistrade dit lite grejer bara (:.

Linn nämnde att de skulle vara hos er. Kul att cykla och köpa glass!

2009-07-19 @ 17:32:18
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah! Jullan kör på Zooyork. SHIIIT! Trodde jag inte. Du vet att jag kommer sno den där av dig när du kommer hem (a) <3 K

2009-07-19 @ 20:21:04
URL: http://elintheresiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah! Jullan kör på Zooyork. SHIIIT! Trodde jag inte. Du vet att jag kommer sno den där av dig när du kommer hem (a) <3 Kram <3

2009-07-19 @ 20:22:56
Postat av: J

Haha, trodde jag inte på först heller (:

Vill du veta vad den kosta ? xd

150 Bath = 37,50kr

Hahaha. jag var typ inne och kolla på äkta sånna tröjor. Dom kostade ju typ 600 spänn xd<3

2009-07-20 @ 07:06:43
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: PANTEA

GE MIG TRÖJA GE MIG GE MIG

2009-07-20 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0