Mae Phim, Rayong, Thailand

Kör på samma stil som det förra inlägget :D
Ja, Hej!. Har tyvärr varit internet lös, därav bristen på uppdateringar. Just so you know. He-he. Hemma är klockan nu strax efter två, medans klockan i Mae Phim är strax efter 8. Idag har det varit lite halv dåligt väder. På morgonen - förmiddagen har det regnat. På eftermiddagen var det förvisso uppehåll, men lite kallt. Kallt är väl då ca 25 ggr. Iaf. Jag vet att jag har lovat er bilder, och de kommer så fort jag har tagit dem :D. Hehe.
Det var nog allt från mig idag :D

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: kellebasi

HOPPAS ATT DU HAR DET JÄTTEBRA I THAILAND! Förövrigt så måste du skriva en komentar i bloggen när vi kan talas vid i skype <3

xoxo kellebasi nid nävatsäb

2009-07-06 @ 23:37:39
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: Bulibästis

Här hemma har det ösregnat och varit typ 13 grader varmt, eller kallt.



Internetlös i ett ord också älsklingsgumman!



Puss o kram

2009-07-06 @ 23:38:01
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Julia!



Så kul att du kommit igång fram bra och att höra från dig igen. Fortsätter med spänning att läsa dina inlägg.

Kram

Marie

2009-07-07 @ 07:16:16
Postat av: Anders

Hej Julia,

Roligt att höra att ni har det bra! Se till att fixa bilder nu! Fortsätter på Bulibästis (haha, asg åt det namnet) inslagna väg och jobbar bort dina särskrivningar; halvdåligt heter det. Dock rätt att särskriva om order är ensamt adjektiv, t ex en halv gris. Just därför är det svårt att säga om det är fel att särskriva "en halv timme". Rätt ord är halvtimme men ska man beskriva vad ordet betyder så är det ju en halv timme. :D



Ha det toppen, kram!

2009-07-07 @ 14:24:39
Postat av: Gunilla

Vad roligt att läsa ifrån dig. Min morbror verkar vilja ta svensklärarjobbet från din kommande lärare på gymnasiet. Du kommer att bli outstanding i svenska, eftersom de flesta av dina jämnåriga särskriver på felaktigt sätt. Puss och kram från mormor och morfar. Ser fram emot bilder.

2009-07-07 @ 14:56:56
Postat av: J

Isabelle: Har det jätte bra :) Kan höra av mig när jag kan prata, men det innebär att du måste ha en mick :D<3



Mamma: Det är ju inte fel att använda namnet "mamma", bara så att du vet!



Marie: Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt :D



Anders: Bara så att du vet slutar jag läsa dina kommentarer när du börjar babbla om svenskan. BYT JOBB ISF!



Mormor: Ja, han är ju som han är.

2009-07-07 @ 17:42:54
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se lite sunda saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-22 @ 13:50:36
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0