Måndag, 13 Juli

Hejhej gott folk! Vad har hänt idag då? Jo, idag har vi varit på shoppingrunda i Rayong. men tyvärr hittade jag ingenting. Men vi har dock planerat en shoppingresa till Bangkok om några dagar. Vi ska nog boöver där nån dag också, så att vi får ut det mesta av staden :) Annars så tycker jag att det är lite sådär att vara ute bland folk eftersom att thailändarna stirrar otroligt mycket på en. Ibland kan de även peka eller ta kort. Man känner sig otroligt utstirrad och det är rätt obehagligt.. Annars är det helt okej. Nu har jag inget mer att berätta för idag. Bilder har jag inga heller.

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Moster

Stirra tillbaka bara, det brukar hjälpa.

Du får ta det som en komplimang, de ser en söt tjej helt enkelt.



Ha det fortsatt bra.

Kram

2009-07-14 @ 08:00:10
Postat av: kellebasi

Haha, gumman då <3

Hoppas att du har det bra Bulibästis <3

2009-07-14 @ 13:23:48
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0