Onsdag, 15 Juli

Hejhej. Idag har det varit rätt molningt här i Thailand. Fast det var dock lite sol i morse när jag vakndade. Därföt tänkte jag att jag skulle passa på att sola efter frukosten. Men såklart hann det börja regna innan jag kom så långt. Så udag har jag mest suttit inne och läst. Nu på kvällen så var vi nere på Tequila och käka. Idag är det onsdag och då severar de gigantiska schnitzlar. Pappa lovade mig 1000 bath om jag åt upp hela, vilket jag sedan gjorde. Därför är jag nu 1000 bath rikare. Dessutom lyckades även mitt batteri till datorn gå sönder, så ni lär nog se allt mindre utav mig framöver, tyvärr. I morgon åker vi till Bangkok för att shoppa. Kommer hem på lördag. Hoppas få låna pappa eller Veronicas dator så att jag kan uppdatera er på vad som händer.

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Gunilla

Hej Julia! Ja, vad gör man inte för pengar? Äta en jätteschnitzel är väl inget problem, eller hur? Hoppas du kan köpa något fint för pengarna. Ska bli så roligt att träffa dig om ett par veckor. Puss och kram

2009-07-16 @ 08:50:44
Postat av: Mammelutten

Batteriet gått sönder? Redan. Fixar ni det på något sätt där nere?



Blir spännande att se om du hittar något i Bangkok.



Längtar efter dig! Puss o kram

2009-07-16 @ 09:50:39
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej Julia! Har du det bra där nere i Thailand. Har du badat nåt mer. Är det varmt i poolen.

2009-07-16 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0