Radison, Arlanda, Stockholm.

Hej Hej! Nu sitter jag på vårat hotell här på Arlanda. I morgon bär det av mot Thailand. ¨Tydligen går det första planet klockan ett. Mellanlandar i Berlin och sedan mot Thailand. Trevilgt. Idag har det annars inte hänt så mycket. Vi har mest åkt tåg och sisådär. Ätit mat här på Arlanda. Dessutom kollade jag på gymnasievalet i morse, och ja ni kan andas ut, hehe. Klart jag kom in! Viccy också för den delen :D. Grattis Viccy och ni alla andra som kom in ;)
I morgon kommer det nog ingen uppdatering, men förhoppningsvis på fredag :D

BYE BYE


kommentarer (:
Postat av: viccy

WIHOOOO ! :D <3

2009-07-01 @ 21:18:47
Postat av: viccy

tänk om vi inte kommer i samma klass? ;o :'(

2009-07-04 @ 10:34:40
Postat av: Gunilla

Hörde av Eva att ni är framme. Ser fram emot dina inlägg. Puss och kram

2009-07-04 @ 18:55:07
Postat av: kellebasi

Hoppas att du har det bra i Thailand, och jag kom in på frisör! :) <3

2009-07-05 @ 22:15:49
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: J

Ta det lugnt Viccy ;) Det löser sig :D



Grattis Isabelle :D :D

2009-07-06 @ 14:06:48
URL: http://jhagvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0