Söndag, 12 Juli

Hello people! Idag har det varit en molnig dag här i Mae Phim. Så idag har jag suttit mest inne. Finns liksom inget att göra ute, om man inte vill bada. Men, jag tog allt både ett dopp i morse när jag vakna och ett på eftermiddagen :D Bilder kommer sen... Annars har det inte hänt så mycket speciellt. Alltså en rätt så tråkig dag. Vad mer vill ni veta? Hm.. Nej, jag vet faktiskt inte. Så här kommer två st bilder ist.


Morgondoppet.



Julia och Hugo badar :)

kommentarer (:
Postat av: Anonym

är de erat hus i thailand fy vad fint :o<3

2009-07-12 @ 19:01:08
Postat av: J

Jupp xd

2009-07-12 @ 19:06:55
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Julia, vad härligt det ser ut och vad gulliga bröder du har. Du skriver att det är lite tråkigt. Försök att se positivt på tillvaron, det blir ofta så som man tänker. Ikväll ska Linn och Alex komma hit. Linn vill bo här måndag och tisdag, så vi ska väl hitta på något trevligt. Alex ska med Marie till jobbet. Vi får väl se hur länge han står ut på kontoret. Vi hämtar honom om det blir för långsamt.

Jag ska be Linn skriva till dig också. Vi har varit på landet i helgen, ikväll spelar morfar vid La Uva i Söderköping mellan 19-22.

Puss och kram

2009-07-12 @ 19:18:23
Postat av: viccy

hoppas du hare bra i thailand :D<33

2009-07-12 @ 20:28:20
Postat av: L ;D

Hej Julia! Det ser ut som att du har det bra där nere i Thailand ;) Själv har jag det bra här i Sverige också. Nu är jag hos mormor och ska gå in på gsm snart C; Imorron får jag väl kolla lite efter Unikt i Vintage igen - till dig -. x] Vi hörs imorron då :D<3

2009-07-12 @ 20:41:37
Postat av: Alex

Hej Julia! Är det djupt i poolen, står du där? Har du det bra i Thailand? Jag har det själv bra i sverige. Just nu är jag på mammas jobb och vi ska åka hem om två timmar till mormor. Då kanske jag ska se på en film som heter Dum och Dummare. Har du sett den? Jag tycker den är jätte bra. Vi hörs kanske imorgon på msm. Hej sves

2009-07-13 @ 15:25:54
Postat av: Alex

Hoppsan sa det vart lite fel på slutet. Det gick lite för fort. Det skulle stå ses på msn och hej sväs

2009-07-13 @ 15:33:43
Postat av: Alex

När mamma sågm Sväs garvade hon såm hej kom och hjälp. Skulle ha hört henne. Det skulle stå hej svejs jag glömde ordet.

2009-07-13 @ 15:41:01
Postat av: Alex

När mamma läste igenom allt sa jag sa jag till mamma att såg stod det sågm. Skriv fel den 4 gången och ännu en gång hahahahahahah!! allså kom och hjälp mej fasen vad hon skrattar allså. Det skulle stå såg

2009-07-13 @ 15:48:17
Postat av: Mammelutten

Ha, ha, vilka roliga kommentarer från Alex.



Hur går det med att läsa böckerna du tog med då?



Finns det nåt gott godis?



Puss o kram

2009-07-13 @ 17:22:28
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: J

Helt okej med böckerna..

Nej, inget gott godis.

2009-07-13 @ 17:52:18
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Alex

Nu ser jag dom. Dom var fina

2009-07-18 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0