Tisdag, 14 Juli

Hejhej! Just nu sitter jag och trånar efter converse. Kollar på Converse.com, och det finns typ otroligt många jag vill ha.  Någon som vill köpa? Hehe. Endast 500 kr + frakt. Det är ju typ inget. *Host*. Men jag antar att jag inte lär äga några av dem. Fast ändå kanske. Hittar jag inget roligt i Bangkok ska jag definitivt köpa ett par i Rayong :D. Anyway. Vad har hänt idag då? Jo idag vaknade jag vid ca 11.40. Tittade ut genom fönstret och insåg att det var dåligt väder, så jag satte på ett avsnitt av Grey's Anatomy. Sen kom pappa och sa att de skulle gå till Sea Breeze och käka lunch, så jag följde med för att käka frukost. Det började regna medans vi käkade, så därför stannade vi där ett tag. Sen bar det hemmåt. Lite senare på eftermiddagen åkte jag, Veronica och Maria till en marknad i Klaeng. Där hittade vi lite saker till Oliver och pappa. Jag väntar dock med att shoppa tills vi åkter till Bangkok, som vi btw bokade in att göra torsdag-fredag-lördag. Sen kom jag på en sak som jag skulle skriva i förra inlägget. Medans vi svenska hemma letar efter skönhetsprodukter med "natrual tanning" kör thailändarna hårt på "natrual whitening" i varje produkt. Antagligen vill man alltid ha det man inte har..

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Mammelutten

Det heter bara medan gumman, du har nog skrivit medans ett par gånger. Så har ordpolisen sagt sitt.



Hör att du sover lika länge där nere som hemma numera. Din sjusovare! Ang Converse, så de där vi köpte i Stockholm i maj då? De var ju de snyggaste du sett då, och skulle ju användas till hösten. Bara en påminnelse hur det lät då :)



Ikväll var det inget Morden i Midsomer här hemma :( Victoria fyller ju år, det är viktigare att visa.



Jag försöker att jobba färdigt med lite grejer innan semestern börjar. Det går lite segt. Nu är jag väldigt nära 200 vänner på fb, så det så :)



Puss o kram

2009-07-14 @ 22:28:11
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: J

Jajaja. Men då hade jag ju inte sett dehär skorna.

Vad cool du är, 200 vänner på fb. Shit... -.-

2009-07-15 @ 07:41:55
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Julia!



Lagar ni någon mat själva någon gång eller är det uteätardagar allt som oftast? Vad har de för frukost, är det Julialyx a´la Italien med nutella och croissanter?

Idag har jag sällskap av Alex igen. Linn är ensam hemma och ska sova hos Dick inatt, jag och Alex stannar hos Johan. Ska nog slå dem i minigolf till kvällen.

Är strålande sol här idag, så skönt att slippa regn för några dagar.



Ha det jättebra, kramar från mig och Alex!

2009-07-15 @ 09:47:18
Postat av: J

Nej, mest utekvällar. Men oftast hemlagat till lunch. Frukost är chokladflingor och mjölk :)

Här har det varit disigt och regnigt de senaste dagarna.

2009-07-15 @ 09:55:17
URL: http://jhagvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0