Tisdag, 7 Juli

Hej hej! Nu kör vi på ett inlägg till :). Idag har vi legat vid poolen, as usual. Skönt faktiskt. Idag var det även bra väder. Soligt, med enstaka moln. Bäst än så länge :). Passade på att sola idag också. Resultat blev det såklart :). Ska nog köpa mig en luftmadrass också, så att det blir ännu bättre resultat. Eftersom att pappa och Veronica firade 2 år som gifta idag, så gick vi på lite "finare" restaurang den här kvällen. Nu kanske ni tror att den var JÄTTE fin, men nej nej. Om ni hade vetat klassen på restaurangerna nere på gatan hade ni förstått vad jag menat. Restaurangen var som en vanlig svensk restaurang helt enkelt. Jag har bilder därifrån, mrn internetet här är ju inte bäst, så därför kan jag inte ladda upp dem. Har kunnat ladda upp en bild på poolen, så det är allt ni får. Bilder på huset kommer, när jag tar dem i morgon :D. Fast nu bestämmde jag att bilden på poolen kommer i morgon också. Synd om er. He-he. BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Bulibästis

Undrar allt hur länge du orkade sola gumman. Glöm inte solskydd iaf. Nu har jag sett på Morden i Midsomer :)



Puss o kram

2009-07-07 @ 22:34:09
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Bulibästis

En fråga till. När man har en blogg, kan du se hur många som är inne o läser utan att kommentera något?

2009-07-07 @ 22:36:07
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: J

jag kan sola om jag vill. Faktiskt.



Ja, jag kan se hur många som är inne och läser. Igår var det 17 st ;)



PS. SNÄLLA BYT NAMN! DS.

2009-07-08 @ 06:08:14
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Moster

Låter så skönt med sol, står och fryser på mitt jobb och ser molnen hopa sig utanför.

Nu ska jag gå bort och köpa jordgubbar, som även ska finnas även i Thailand enligt 118118, visst var det väl så? Har du provat ännu?

Ha det så skönt Julia.

Kram

2009-07-08 @ 11:55:54
Postat av: J

Tyvärr finns bara jordgubbarna i norra Thailand ;( Så därför har jag unte ätit några. Kolla även bilderna som nu finns i det senare inlägget :D

2009-07-08 @ 11:59:24
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Det ser ju jättefint ut. Härligt med pool också. Här är det lite ostadigt men ganska varmt. Vi har tagit en cykeltur utmed kanalen på f m. I morgon ska vi åka till Gryt med omnejd och titta på morfars barndomsområden. Han bodde där på somrarna under många år. Vad finns det att göra förutom att sola och bada för dig? Kan man gå på promenad, spela minigolf, tennis eller liknande?

Puss och kram

2009-07-08 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0