Torsdag, 16 Juli

Hejhej :D Innan jag börjar berätta om vad vi gjort idag vill jag bara säga; mitt batteri till datorn har börjat funka igen. Så ni kan fortfarande se fram emot dagliga uppdateringar. Så till dagen. Vi tog bussen till Bangkok från Klaeng klockan halv 9 i morse. Resan tog två timmar och jag sov ca 1 timme av tiden. Vi kom fram, tog en taxi till hotellet på Siam squere. Sen spenderade vi eftermiddagen på ett shoppingcenter. Jag hittade inget till en början, men kom igång lite mot slutet. Innhandlade en plånbok, ett par shorts, en klocka och en T-shirt. Ska antagligen köpa ett par Converse för resterande pengar :D. Ska se om jag kan fixa in en bild på dem :) i morgon ska vi fortsätta att shoppa. Förhoppningsvis hittar jag inget, så att jag har tillräckligt med pengar till skorna.


Vad tycks ? :)

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Marie, Linn och Alex

Hej hej!



Vilken supersnygg sko, verkligen. Linn vill också ha säger hon här. Idag har jag båda barnen med mig på jobbet. Mormor kommer och hämtar dom under förmiddagen. Sen blir det nog landet ikväll tills imorgon lördag.

Skönt att batteriet har hoppat igång, de är inte billiga nämligen.

Shoppa gärnet så hörs vi snart igen.

Kramar från oss.

2009-07-17 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0