Torsdag 9 Juli

Hejhej. Idag har jag tyvärr inga bilder att lägga upp. Idag har det annars inte hänt så mycket. Poolen på förmiddagen. Sen gick vi hem för att käka pannkakor till lunch :D Sedan åkte jag och Veronica ner till "stan" och fick massage i 1h och 20 m. Det var faktiskt NICE :D Kostade 500 bath, vilket är ca 125 kr. Sedan kom det även förbi en kille som börjar laga våran pool nu, har ju inte fått tag i företaget innan. Men nu lovar de att poolen ska vara klar på lördag :D. Det är bra. Nu på kvällen gick vi ut och käka på en av resturangerna. Kött och pomme för min del. Haha. Mycket thai-mat det. Iaf. Nu ska vi se någon film där nere. Imorgon kanske ni får lite fler kort :D

BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: Mammelutten

Måste ni ta bilen överallt? Eller finns det något på gångavstånd?



Idag har jag bokat flyg till oss till London sista helgen i augusti :D :D Vi åker lördag o hem söndag, så ingen tid över för shopping, ha, ha. Det är hemmamatch mot Birmingham den 29:e augusti, som jag hoppas att jag kan boka biljetter till när de släpps om tre veckor. Bra va?



Puss o kram

2009-07-09 @ 16:28:32
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: Mammelutten

Kostade det 500 för er båda, eller per person?

2009-07-09 @ 16:29:48
URL: http://jhagvall.blogg.se/
Postat av: J

Perfekt! Fotboll :D Ska Johan följa med?



Per person.

2009-07-09 @ 17:49:06
URL: http://jhagvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0