;D

Hejhej folk ;)!. Nu är klockan ca 20 minuter i ffem och jag sitter som vanligt vid datorn igen. Vissa av er tycker ju då att jag uppdaterar allt för lite, även fast jag faktiskt gör det en gång om dagen. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om jag måste posta flera inlägg om dagen. Jag har ju faktiskt redan varnat er att mitt liv inte är allt för intressant. Men jag har iaf kommit fram till att jag ska langa er lite bra musik, om ni tycker om min musiksmak förståss. Första smakprovet kommer här nere. Secondhand Serenade - Your Call<3. Iaf. Vad har hänt idag då? Jo i morse hade vi HK, vi baka en jäkla massor av grejjer och sen fika vi upp dom, OFC. Efter det var det franska, dock inte så intressant. Efter det vare dags för lunch. Malin var helt exalterad eftersom att det var Spaghetti och Köttfärsås. Det var ju nästan så att hon inte kunde sitta still sista delen av franskan. Men sen visade det sig ju att Malin inte tyckte om köttfärsåsen, hon var grymt besviken xd. Iaf, jag tyckte att den var helt okej ;). Efter lunchen var det engelska. Fick tillbaka våra NP. För er suckers som inte vet vad NP står för så är det Nationella Prov. Iaf, vill ni veta resultat får ni väl fråga. Sen hade vi NP muntlig matte ist för So, dock gällde det bara mig, Kellebasi och Malin. Det gick väl sådär, skulle kunna säga att där rök betyget jag sattsa på liksom. NOT SO NICE. Tyvärr kan jag dock inte skylla det på någon annan än mig själv. Sista lektionen var Idrott med Evas dotter. Sådär skulle jag väl kalla den lektionen. Föredrar ju den vanliga läraren Joel, men han var väl borta eller nått. Har inte riktigt koll på det liksom. Nu ska jag vänta på mamma, vi ska till HC och köpa pizza och glass. MUMS :D


BYE BYE

Här kommer också det underbara musiken :D<3

kommentarer (:
Postat av: Victor

Go låt! hörde om Thailand, kan nog bli riktigt spännande ;) ha det fint / v

2009-05-28 @ 02:45:05
Postat av: Anders

Rolig läsning och bra låttips Julia! Om du nu sitter så mycket vid datorn så tycker jag gott att du kan fixa en facebook. Ett bra sätt att göra reklam för bloggen också, om du nu vill ha många som kommer in och läser.



Tur att man visste vad NP står för puh. Man vill ju inte vara en sucker liksom ;)



Kör hårt och dela gärna upp inläggen i stycken. Det blir så mycket lättare att hålla koll på vad man läser på det sättet!

2009-05-28 @ 08:53:32
Postat av: J

Tjena folk ;) Kul att ni läser ;).

Men jag pallar inte att lägga upp facebook liksom. Jobbigt xd. Det kommer mer musik snart :D:D

2009-05-28 @ 15:13:31
URL: http://jhagvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0