aha.

Ae, men då sitter man här igen då. Vid datorn då alltså. Tack o lov finns det inget skolarbete att gör idag. Eller ja, finns och finns. Det finns alltid. Men det finns inget jag behöver göra just nu :). Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Spelade lite fifa 10 förut, men sen orkade jag inte mera. Snart blir det lite streamad fotboll.
Spurs - Wolves. Känns sådär, eftersom att det är spurs som spelar så kan det gå precis hur som helst. Men jag ser ändå fram emot det. Ni anar inte hur fotboll kan göra mig lycklig. Samtidigt som att det kan göra mig sjukt sur också, när det inte går bra. Men det är de bakslag man får ta för att uppleva lyckan när det faktiskt går bra!
Aja, vi skippar fotbollen nu. Jag ändrade lite på designen på bloggen här nyss. jag måste säga att man tröttnar fort och när man kan ändra själv, ja då gör man det. Jag vart nog rätt nöjd. Ska kanske fixa till en ny header också. Kände för det typ. Men det får bli lite senare, efter fotbollen. Eller typ någon annan dag. Det funkar ju också. Imorgon är det skola igen. 11.15 - 16.10. Ganska lång tag. Skulle nog inte palla om vi började tidigare än 11.15 faktiskt. Nej, jag skulle nog inte det. Thank you för att vi inte gör det då, helt enkelt.  Iaf. That was about it.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0