bad update

Ja, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Den här veckan har det varit mycket att göra. Även helgen är helt uppbokad av saker jag ska iväg till. Men så blir det antar jag. Iaf. I tisdags så vare plugg som stog på schemat sedan vi hade matteprov på torsdagen. Dessutom kunde jag inte plugga på onsdagen eftersom att det då var romme och fotboll. Så I tisdags var det mattepluggande. Onsdag romme och fotboll ( Leeds - Spurs 1-3). Så torsdag sen då, skola och lite stan. Sen plugga franska och skriva labbrapport på kvällen. Det är verkligen sjuuukt mycket i skolan nu. Men jag antar att det bara är att köra på och fortsätta kämpa. Idag skulle jag egentligen bort. På typ "kalas" eller liknande. Men nu är det så att det vart inställt. Så jag ska in till pappa i stan, ta det lugnt med dom och plugga lite. Man kan mäta hur mycket skolarbete man har om man tvingas plugga på en fredag (vilket faktiskt ALDRIG skulle fall mig in annars). Men måste man, så måste man helt enkelt. Imorgon bär det iväg till Mantorp för att träffa kusiner och lite så. Blir att stanna där över kvällen. Även lite fotboll ska hinnas med :). På Söndag kommer det att bli "kalas". Sen även lite pluggande på det. As always. Nu ska jag kolla på lite Private Practice innan jag drar mig mot pappa.  

kommentarer (:
Postat av: Tilda

Bilder vill vi ha Julia :D

2010-02-09 @ 13:43:32
URL: http://elintheresiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0