feeling good

yes. Nu är jag typ back to normal again. Lite småsvag bara. Märks när man tycker att det är jobbigt att gå 10 minuter hem från skolan samtidigt som man bär på skolböckerna. Känns rätt lame att tycka att det är jobbigt och jag kan lova att jag vanligtvis inte är otränad, faktiskt. Iaf. På kvällen har det pluggats liiite mindre än vad jag borde. Men jag orkar verkligen inte. Jag tar det som det kommer istället. Vi får se hur det går. Ska iaf bli skönt med en veckas lov nästa vecka :).  Jag har också fixat lite med Isabelles blogg. Lite ny header och lite nya färger. Kolla in HÄR. Iaf. Annars inte mycket nytt. Imorgon blir det en hel dag i skolan. Idag var jag ju bara där sista timmen. Imorgon går jag hela dagen. Blir nog bra. Yes, så är det!

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0