i like it

ja, jag gillar att jag är så grym på att uppdatera. Jag gillar också att jag är så grym på det här, att blogga alltså. Fast alltså, nae. Egentligen inte. Jag har inte så många läsare och det gör mig egentligen inte så mycket. För då äre inte så många som sörjer mig när jag inte uppdaterar liksom. Ganska fint sådär. Iaf. I somras hade jag ganska många läsare. Eller ja, "ganska många". Nu ska vi absolut inte överdriva. Men om vi säger så, så var de fler än nu :). Men det gör mig inte ett dugg. Iaf. Min kära vän Oscar har insisterat på att han ska ha en egen lite kolumn här på bloggen lite då och då. Kallad Veckans Oscar eller liknande. Namnet är ju inte fastställt än. Det kommer lite senare, typ om 10 min när jag ska publicera hans inlägg :). Sen har jag även lovat lite fler bilder på bloggen. Så jag ska väl, iaf försöka, lägga in lite fler. Självklart ska jag vara duktig i det här inlägget och lägga in bilder. Men sen efter det, ja då får vi se hur det går. Idag får ni väl se lite bilder på min nya mössa (♥) och kanske en pose från mig i mitt typ nya rum?. Sen även lite random bilder från Thailand. Laddade nämligen över 1940 objekt från kameran till datorn nyss. Kan ta ett tag att gå igenom, men smällar får man ta :). Annars har det väl inte hänt så mycket speciellt viktigt idag? Lite skola som vanligt, lite allmänt annat plugg. Sen lite fifa 10 med bror på det. Ganska trevligt. Sen vart det även lite fifa 10 själv. Sånt som gillas. Men till bilderna då:

Min bror råkar då vara, typ gangster? Passa er! :)


Alltså, skulle inte vara fel att ha den här mannen som tavla eller typ tapet i sitt rum



Eller typ den här mannen.



a little bit off that, då menat typ vältränad mage, skulle inte sitta fel. Detta råkar ju vara jag från Thailand i höstas.



mästerfotografen fixar en bild på mössan. Hehe. Juste, mössan.



liiite tydligare.



sen drar vi på en pose. Only 'cause your worth it :)


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0