I'm just awesome

Haha. Jag är ju så sjukt bra på att blogga. Ae. Vad säger man. Jag gör mitt bästa. Egentligen inte. Men aa. Anyways. Det har varit lov. Måndag = Stockholm = shopping. Love it! Eller, Love it to the limit som jag och Oscar skulle sagt. Iaf. Kan väl fixa lite bilder på vad jag köpte, lite senare. (Nån annan gång helt enkelt). Iaf. Tisdag pluggade jag, eller aa. Jag tänkte plugga iaf. Är det ändå inte tanken som räknas? Iaf. Vad gjorde jag egentligen? Kollade på OS, gick ner till hospitalsgatan, hämta Hugo, gick hem igen. Typ. Rätt skönt faktiskt. Sen typ onsdag. Dagen spenderades hos Josefine. Sen fotboll<3 på kvällen. (Fin 4-0 vinnst. Bästa Pavly<33) Iaf. Torsdag skulled et kanske ha bowlats, vart inte riktigt så. Jag kollade på OS och sov ist. Inte helt fel det heller. Sen fredag så vare bowling och annat kul med folk från skåne :). Aa. Idag vart det att umgås med skånefolket. Typ så. Imorgon blire fotboll<3, sen lite plugg. Eller lite, mycket. Har skjutit allt framför mig hela lovet. (bra Julia, bra!). Sen kanske träffa Tomas en stund också :). Fullt upp helt enkelt. That was about it ;)


kommentarer (:
Postat av: henkiiz

vinst* ;);););) xoxo kellebasid

2010-02-28 @ 21:32:20
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0