jag förstår inte

nej, jag förstår verkligen inte mening med puffar på facebook. Seriöst vad är dom till för? Det står ju typ bara, "den och den personen har puffat dig - Puffa tillbaka". Jaha och liksom? Ae, konstig sak det där. Iaf. Vad gör jag då? Inte mycket egentligen. Lyssnar lite på musik, gör lite franska glosor och snackar med lite folk på msn, typ. Imorgon blir det Thåström / Johnossi med Tomas :). Ska bli riktigt kul faktiskt :) Även fast det inte är riktigt min musik. Men jag har lyssnat lite mer på Johnossi nu och jo, det funkar :). Även fast jag föredrar lite mer emo.
Annars har det väl inte varit en så händelsefull dag? Inte vad jag kommer ihåg iaf. Haha :).  Jag och Oscar har däremot hittat en bra låt :) Handlar om lite PES och lite andra roliga saker. Grym röst har han som sjunger också. :) Lyssna!

Beans on toast - Whatever happened to the rubicks cube?


kommentarer (:
Postat av: trött på smeknamn

I'll kick your arse at Mario Kart!

2010-02-11 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0