jo men.

jo, men jag sa ju att jag skulle börja uppdatera bättre. Självklart har jag då gått och blivit sjuk och har därför legat däckad i soffan istället för att blogga. Så jag ber om ursäkt. Hoppas ursäkten godtas :). Så ja, igår tillbringades dagen i soffan. Sovande varvades med tv-tittande. Sökte lite sommarjobb gjorde jag också, därf framåt kvällen när jag var halvt klar i huvudet iaf. Idag har jag varit hemma också, men ska nog dra mig mot skolan till halv 3 för sagoskrivning på plats. Orkar inte ha nått restarbete så därför pallrar jag mig in till skolan. Iofs mår jag mycket bättre idag och känner mig nästan frisk. Så, det ska nog inte bli nått problem. Aa. Men jag kanske uppdaterar nått ikväll eller så. Får se hur jag känner mig.

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0