jonas-style

jag ska köra lite jonas-style idag, nu. I det här inlägget iaf. För er som inte vet, så menar jag självklart Jonas Dahlquist. Vem annars? haha :). iaf. Tänkte köra vad han kallar; Samma mamma. Någon annan än jag som har tänkt på (antagligen inte, men man kan ju hoppas?) att Tobbe ur Eva och Adam (Erik Johansson tror jag att han heter) är aslik Joe Hart? (Birminghams målvakt). Sjukt lika är de! Haha. Jag tänker på det varenda gång jag ser Joe Hart. Så nu var jag bara tvungen att dela med mig av det :) vad tycker ni?
                                                                     



Joe Hart?



Erik Johansson?


kommentarer (:
Postat av: Tilda

Ojojoj Bilder :D YEEEY!

2010-02-12 @ 20:56:43
URL: http://elintheresiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0