like always

yes, like always bir mina uppdateringar färre och färre. Känner att jag inte är så bra på det här. Men, nu, nu ska jag verkligen försöka göra det bästa av det här! Så, nu ska jag verkligen försöka bättra mig. Faktiskt :). Iaf. Det har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna. Det har varit skola precis som vanligt. Det är ju rätt mycket i skolan nu och det kommer att bli mera framåt v. 10. Så det är bara att vänja sig. Men det rullar på. Det blir nog lite plugg på lovet nästa vecka också. Men det blir också en resa till Stockholm med bästa Hanna och Viccy! Sk bli riktigt kul att shoppa uppe i huvudstaden :) Ska redan börja fundera på vad som ska inhandlas. Sen ska jag använda lovet till att ta det lugnt, vila upp mig och ladda inför kommande skolarbeten som jag vet kommer kräva mycket tid och ork. Men jag klarar mig. Det vet jag :)


Lite lagom söt bild från romme.


kommentarer (:
Postat av: viccy.

men wooow, du har uppdataterat ! xd :)

stockholm blir bäst :D<3

2010-02-16 @ 16:08:49
Postat av: ockar!

vet en kille som också ska till stockholm på lovet, i och för sig lör-sön. menmen. :D

2010-02-16 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0