suck

Ja, suck. Jag har just insett hur mycket pluggande jag kommer att behöva göta den här veckan. Grymt mycket! Bättre blir det inte heller av att jag ska till Romme på onsdag, elelr ja, ifs så är ju det kul, men det gör ju också att man kommer efter mera i skolan liksom. Men jag får väl bara hoppas på att jag tar mig igenom det. Fast, det gör jag nog :). Har varit lite dålig på uppdateringen den här helgen. Har gjort en massa saker och har dessutom varit utan internet typ hela helgen. Men iaf. Tomas sov hos mig i fredags, sen drog han iväg på morgonen för att spela match. Så jag sov lite till, drog mig upp för att kolla på fotboll. Sen vart det att åka iväg till Jursla och träffa roligt folk :). Åkte hem vid halv två, då vart det att åka till pappa och den nya lägenheten. Sen söndagen tillbringades hos pappa i lägenheten. Lite mat ute hos faster, lite pluggande och ta det lugnt allmänt med den nyhemkomna familjen :). Idag har det varit skola igen, sen hem och plugga lite typ. Som vanligt helt enkelt. Som jag nämnde innan så lär jag plugga massor den här veckan. Usch. Men det är bara att kämpa på antar jag. Yes, det var nog allt. :)


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0