thåström / johnossi

yes, idag stog konsert i linköping på schemat. Thåström och Johnossi. Jag och Tomas tog tåget från Norrköping runt 5, sen gick vi till sporthallen.  Måste säga att det var riktigt bra! Johnossi är ju riktigt gymma och Thåström var rätt bra han också. Egentligen är jag ju lite mer emo än så. Men det var grymt bra iaf :) Kom väl hem runt halv 12 efter ett besök på Mcdonalds också. var riktigt hungrig när jag kom hem. Men det gjordes det nått åt rätt snabbt :) Iaf. Nu så sitter jag och väntar på att Grey's Anatomy och Private practice ska bli klara så att jag kan kolla :). Är egentligen rätt trött efter att ha blivit väckt efter 6 timmars sömn av min handledare, eftersom att våran andra handledare glömt maila ut till oss att vi ha föreläsning om IV-valen klockan 10 och att vi inte alls började kvart i 12 längre. Vart lite jobbigt där. Men till skolan kom jag iaf. Sen slutade vi väl där runt kvart i tre tror jag. Sen blev det att åka hem till pappa, eftersom att jag inte orkade ta bussen till rambodal för att ta den in till stan sen 1-2h senare. Ibland är det rätt smidigt att bo på G. Ö-vägen också :).



Johnossi


kommentarer (:
Postat av: vilda!

jullanbullan, som jag saknar dig! nice blogg;D<3

2010-02-13 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0