alright

Yes. Nu kör vi på ett till inlägg. Vad har hänt idag då?.
Tjaaa. Imorse så kom inte bussen när den skulle. Så det blev ju så att man fick stå ute och vänta typ en halvtimme. Sen fick jag ringa ner mamma så fick hon skjutsa mig till skolan ist. Kom väl typ 15 min sent kanske? Iaf. Det gick ju bra ändå liksom. Sen efter det har det varit skola hela dagen fram till 15.30. Vi var uppe en sväng på stan för att käka och så. Orkade inte med skolmaten idag. Får lite halvt dåligt samvete när jag säger så, eftersom att det finns abrn i afrika som svälter. Men. Bara för att jag käkar min skolmat så betyder ju inte det att dom får mat heller. Ae, nu lämnar vi det. Iaf. Skola till 15.30. Sen hem. Plugga lite naturkunskap och så. Sen vart det att rensa garderoben. Det känns ganska tom numera. Måste fylla på den :) Är ju inte helt fel direkt. Aja. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och sådär. Ska nog strax duscha. Sen blire att se PH. Missade ju i tisdags eftersom att det var fotboll då. Självklart går Spurs före PH. Även fast jag gillar PH mycket :). Imorgon blire skola, lite tandläkarbesök och sen träffa Tomas :). That was it. Have a nice night typ. 
BTW, langar en bild på Gareth Bale för din skull Oscar!



kommentarer (:
Postat av: Kellebasi

Sv: tycker du 1:an? Det är ju så den ser ut nu? alltså inte omgjord ngt :P xoxo kellebasi

2010-01-31 @ 17:07:33
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: den siste mohikanen

mmm, pastasås

2010-02-09 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0