julia drar fram den kreativa sidan...

Haha. Jo, jag har ju gjort det. Kanske inte världens mest lyckade grej, men ändå. Iaf. Som sagt så kommer min pappa, Veronica och mina två bröder Oliver och Hugo hem från Thailand efter 7 månaders vistelse imorgon. Självklart kommer jag att vara där och möta upp dem på flygplatsen :) Ledigt från skolan och grejer :) Men iaf. Självklart ville jag göra nått roligt som överraskning när dom kommer. Så jag bestämde mig för att göra ett litet "plakat" där det står "Välkommen hem" och då självklart på Thailändska. att skriva på thailändska är ju inte det enklaste som finns kan jag ju meddela. Människan som kom på språket och skriften måste ha haft jäkligt roligt.. Iaf. Jag gjordet ju självklart iaf. Resultatet vart... Ja, ni får nog bestämma själva. Lägger in en bild här nere :)


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0