mhm, så äre.

Yes. Hej på er. Uppdaterar lite fint nu. Vet inte riktigt vad ni vill att jag ska skriva om? Kan köra igenom lite vad som hänt idag och igår typ :). Igår så var det lite chill hos Josefine. Lite Pes-spelande, lite film och lite allmänt awesome. Vart även lite fotboll :/. Iaf. Idag så vaknade jag runt 13.40 tror jag? Haha. Äsch, det är väl inget fel på att sova bort hela dagen?. :). Iaf. Spelade lite Pes. Sen kom Tomas. Vi har kollat lite film, lite tv och haft det allmänt mys liksom. Trevlig ;). Nu drog han precis och jag ska nog sätta igång att dammsuga lägenheten. Roligare kan man ju nästan inte ha.. He-he. Iaf. Imorgon börjar skolan 11.45 med basgrupp.  Sen går vi till 15.00 och efter det ska jag nog dra mig till Josefine :). Blir rätt bra. Ae, men det var nog allt från mig nu.

kommentarer (:
Postat av: kapten krok

arr, matros! 11.45 är the time to börja skolan.

2010-01-24 @ 22:28:19
Postat av: J

It sure is! :)

2010-01-24 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0