newssss

yes, nu har jag även fått upp en ny header. Är nog ganska nöjd, tror jag. Hehe. Iaf. Det var fredag igår, nähä? liksom. Iaf. Jag var borta hos josefine. Tog det lite lugnt. Film, Wallander - Dödsängeln, lite chips, lite popcorn och lite annan awesomeness. Riktigt bra faktiskt. Eller ja, det är alltid awesome :). Just nu sätts det upp en gardin i mitt rum. Verkar inte gå så bra, tydligen. Haha. Känns det som om man kan misslyckas med att sätta upp en gardin? Egentligen inte.. Vi får väl se hur det blir. Jag ska nog bort till Josefine sen igen. Dra bort till netto och köpa MnM peanuts. Kan vara grymt gott alltså. Kan vara det. Iaf. Vet inte om det finns något mer vettigt att berätta? Liksom. Så äre. Kanske fixar till ett till inlägg ikväll? Annars kanske det blir ett imorgon, eller så. Sånt som märks helt enkelt.


jag saknar värmen. Mycket.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0