fall out boy <3

läste Petes blogg igår. Fall out boy kanske ska splittras. Ae, trodde seriöst att jag skulle börja tjuta när jag läste det. Fall out boy och deras musik betyder verkligen mycket för mig. Vet inte vad jag skulle göra utan den. Seriöst ingen aning. Pete skriver att bandet "grew apart" och att de kanske skulle fortsätta utan honom. Men, det blir ändå inte samma. Vad ska dom göra utan Petes lyrics? Visst, Patrick sjunger, men ändå. Utan lyricsen är det inte samma. Ae, vet inte vad jag skulle göra utan dom. Funderade ju på att ha en fototapet på just dom i det nya huset. Nu vill jag det nästan mer än förut. Bara för att minnas tiden. Det bästa bandet jag någonsin hört. Jag minns i höstas när jag hörde deras två nya låtar. Jag fick seriöst tårar i ögonen. Kände mig helt lycklig. Deras musik påverkar mig något enormt. Vet inte vad jag skulle göra utan den.  FALL out BOY <3

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0