A line of boxes in an open field

Jag är helt lyrisk och helt överlycklig. Johnossikonserten var helt fantastisk, helt asbra! Jag och Viccy spånar redan om vi ska gå igen på min födelsedag. Inget mig emot. Iaf. Kvällen började med käk på fiskmagasinet med fina vänner. Jättemysigt. Fortsatte sen mot flygeln där vi fick vänta ett tag innan Johnossi gick på. Men jag kan lova att pengarna och väntan var värt det, för helt underbart var det! Kan knappt beskriva det. Tog lite bilder och filmade massor. Men ljudet blir dåligt på filmerna, så lägger inte upp dom. Köpte en tygväska efter konserten också. Fick den signerad av både John och Ossi. Awesome♥. Tog även foton tillsammans med John och Ossi. Kan ju inte bli bättre. Så är det bara. Inget fick förstöra kvällen och inget kunde det heller. Mitt humör var, och är fortfarande, på topp!

Skolan idag var också helt okej. Mest för att jag taggat till Johnossi hela dagen. Fick rätt mycket gjort i skolan och det kändes bra. Hann ju bara hem och vända innan det var dags att åka in till stan och käka. Men det var rätt skönt. Nu ska jag ta och kolla på lite serier och fortsätta mitt bra humör. Det blir fint.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0