baby, please don't let me go

Ganska bra dag idag, ändå. Mina måndagar börjar med sovmorgon till kvart i elva. Välbehövlig sådan kan jag lova! Sen är det engelska i ca. en timme. Vilket bara är kul, sedan jag gillar engelska. Efter engelskan har ju liksom halva dagen gått och det är lunch. Efter lunch vankas 90 minuter biologi. Vilket då är mindre kul kanske. Men, idag var ett undantag. Idag bytte vi ut biologin mot kemi istället och min dag vart helt plötsligt mycket bättre. Vi behövde en kemilektion sedan det är prov imorgon, igen. Det var bara två veckor sedan vi hade kemiprov sist. Men, jag tror jag kan det mesta. Jag tycker ju trots allt att kemi är rätt kul. Laddar inför plugg med lite cola och godis. Mycket bättre än mat eller frukt, godare iaf.

Planerar på att lägga upp lite bilder här snart. Några tillhörande fashionkategorin och några på "dagens outfit". Kanske kan det bli ett inlägg med mina tre favoritplagg. Kan vara så att det blir av idag. Får se. Har iaf tagit tillhörande foton, så jag är på god väg.

kommentarer (:
Postat av: Anonym

Vilket plagiat av titeln!



Och stavningen av planerar då, det kanske bara smög sig in ett n för mycket helt enkelt?



Puss

2010-10-04 @ 20:39:17
Postat av: Anonym

Hm, plagiat avsåg det där med att inte kunna ha för många par skor, men nu vet jag inte var den bilden tog vägen.



/Teknikern

2010-10-04 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0