but all your dreams collide

Sitter och lyssnar på Johnossi. Fortfarande helt uppe i varv efter fredagen! Ska börja kolla upp tåg/buss till Huskvarna redan nu. Skulle vara den bästa födelsedagspresenten man skulle kunna få. Jaja, nu ska jag sluta prata om Johnossi. Hehe. Idag ska jag försöka plugga lite till mitt biologiprov på onsdag. Känner mig duktig som började plugga en hel vecka innan provet. Det har nog aldrig hänt förut, kanske för att jag aldrig behövt det heller.. Dock känner jag nu att jag måste det. Men det blir nog bra.

Hjälpte Robin nyss med några historiafrågor på fb. Sjukt hur snabbt man glömmer saker alltså. Läste ju Historia A förra året och nu insåg jag att jag typ inte kommer ihåg något alls? Det verkar ju bra. Iofs, så läser jag ju natur så historia kanske inte är så väsentligt. Men ändå.

Mamma skulle gå till Ica nyss och undrade om hon kunde ta min Johnossitygpåse som väska. Inte en chans! Det måste vårdas ömt. Den är ju signerad av John och Ossi ju. Kan inte låna ut den till vem som helst. Jag vill ju ha den i skolan som väska, men frågan är om jag vågar. Vill ju absolut inet att den ska gå sönder ju! Det skulle vara helt hemskt...

Slänger in en fin bild också. Bara för att jag har lust!


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0