come along

Jag älskar hur dålig och oinressant min blogg är egentligen. Jag älskar att jag försöker blogga om mode och annat men att det går så dåligt. Haha, Anyways. Det är ju faktiskt inte det allt handlar om. Jag kör mitt race. Det är fint det.

Skolfoto i skolan idag. Kul att jag typ är helt inkapabel av att se bra ut på en bild. Det går liksom inte. Fick se gruppbilden efter att det var klart. Såg rent ut sagt förjävligt ut. Kul! Kul att man ser ut så i skolkatalogen som typ alla kommer kunna se. Nice. Enpersonsbilden vart helt okej ändå. Duglig är nog rätt ord. Men den ser ju ingen, det är ju rätt taskigt läge..

Borde plugga biologi nu. Ska vara barnvakt åt mina två bröder ett tag sen ikväll så då ryker lite pluggtid. Men det är ju så tråkigt. Undrar gång på gång varför jag valde natur. Har fortfarande inte hittat nått svar på den frågan..


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0