come on

När man har mycket plugg får man inte riktigt tid till datorn och blogga. Sorry för det. Har läst ca. 80 sidor i min bok idag. Tummen upp för mig! Bara 130 to go. Men det klaras av imorgon! Har ju bara mig själv att skylla att det blir så många sidor på två dagar. Man borde inte kunna skjuta fram saker. Varför finns det ingen vid min sida som skriker åt mig att läsa? Aja. Iaf. Skola från 10.45- ca. 15.00. Skön dag med välbehövlig sovmorgon. Insåg att den här veckan kommer bli jobbigare än vad jag tänkt mig, men det är bara att bita ihop och köra på! As always.

Just nu sitter jag och målar naglarna och funderar över livet i allmänhet? Nej, okej, det gör jag inte. Sitter och funderar på varför läsarantalet har dalat drastiskt? Är min blogg så tråkig? Om så är fallet får gärna någon vänlig själ kommentera vad ni vill läsa om. För ert eget bästa, typ. Sen kanske vad ni vill ha i "fashion"-kategorin. Om det nu är någon som uppskattar den. (Nu vet jag att det inte kommer vara någon som kommenterar. Men snälla, kan ni inte bespara mig känslan av att ingen bryr sig och kommentera något iaf? Vad som helst helt enkelt!)


kommentarer (:
Postat av: jessica andrée

HAHA söt julia ! ;D

detta var första gången ja läser din blogg, men jag tänker kommentera för att vara snäll :)

haha! :)

2010-10-12 @ 19:58:09
URL: http://jessicaandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0