everything and everyone

It kind of sucks att ha köpförbud. Tog en runda på stan och en fika med Isabelle på stan efter skolan. Mycket trevligt! Iaf. Såg att lindex hade fått in massor snygga ringar. I want 'em. Sucks to be me. Iaf. Det är ju dock för mitt eget bästa liksom. Imorgon blir det iaf att köpa en Johnossitygpåse/tröja eller liknande. Ska bli riktigt kul. Först är det käk med massor folk på fiskmagasinet. Ringde och bokade bord idag. Vet inte om det behövdes, men vi skulle bli åtta personer, så det var lika bra ändå liksom. Sen blir det ju Johnossi såklart♥ Haha, jag har taggat grymt mycket nu hela veckan. Ska bli så jäkla bra. Köpte ju biljetterna redan i augusti.

Skön skoldag idag. WS hela dagen. Lyckades inte få massor gjort precis, men det duger. Jag har ju imorgon på mig också. Sen i helgen blir det biologiplugg. Mysigt! Prov på onsdag på ekologi. Inte helt kul precis. Gillar inte biologi. Tackar vet jag kemi. Det tycker jag seriöst är riktigt kul! Haha, det är nått fel på mig.. Iaf. Ikväll blir det matte som vanligt. Ligger faktiskt före i matten vilket typ är världens åttonde under? Men det är ju bara bra iofs. Idag ska vi fortsätta jobba. Har längtat lite efter att jobba matte faktiskt. Herregud! Det är seriöst nått fel på mig..
Nu ska jag ta och titta på hellcats. C U!



kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0