I fall without my wings

Struntade i att blogga igår för att jag, jag kände för det? Dessutom var jag tvungen att plugga lite kemi och sådär. Har prov på fredag på saker jag typ kan? Vår lärare la till nya saker som vi skulle kunna typ i förrgår så det har blivit mycket kemipluggande. Imorgon har vi dock WS typ hela dagen så då ska jag passa på att plugga massor. På kvällen kommer ju Anders. Funderar på att byta ut matteplugget mot kemiplugg. Eller så kör jag matte iaf. Hade matteprov också i går. Det gick bra tror jag. Löste alla tre MVG-uppgifterna. Var dock lite osäker på en av dom. Hoppas dock att jag får MVG iaf. Skulle vara otroligt skönt om det går bra i iaf ett ämne!

Känner att min blogg är ganska tråkig. Tyvärr. Vet inte riktigt vad jag ska försöka skriva mer om heller. Jag gjorde ett fint försök med att modeblogga. Gick sådär huh. Skulle kunna blogga om fotbolll, men nää. Finns inte så många av mina läsare som intresserar sig för det. Det är ju synd. Så då är det bara mitt "intressanta" liv kvar att skriva om. Berömmer er läsare som faktiskt läser. Grymt gjort av er!

PUSS



kommentarer (:
Postat av: tildz

Gillar din blogg starkt jullz!:)<3

2010-10-28 @ 21:08:43
URL: http://noliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0