I should come here no more

Förlåt för att jag inte bloggade igår! Plugga matte från att jag kom hem från skola till att jag gick och la mig. Nödvändigt faktiskt :) Fick en projektuppgift i matten idag. Vi fick en MVG-uppgift (för oss med det som betygsmål) som vi skulle lösa och sen förklara hur vi tänker muntligt för klassen. Sen kommer det att betygssättas. Det kommer bli ganska kul faktiskt. Ska bli spännande att se hur bra jag kommer att kunna förklara. Fick reda på mitt biologiprov igår också. VG med ganska stor marginal. Riktigt stolt över mig själv är jag sen jag absolut inte trodde jag skulle klara VG.

Ser fram emot en kväll med godis, läsk och Idol. Har inte tagit det lugnt på jättelänge nu. Ska bli riktigt skönt! Nästa fredag blir det ju Haloweenfest. Trevligt. Känner att jag måste ta det lugnt och sova ut. Har sovit typ 6 timmar per natt ca. den här veckan. Det funkar inte riktigt med tanke på hur mycket vi har att plugga. Så, jag får ta och sova igen lite den här helgen. Ska bli rktigt skönt!

Fick en fin fotbollskommetar igår också. Trevligt att en "gooner" hittat hit. Skriver ju inte så enormt mycket om fotboll sedan de flesta av mina läsre inte riktigt intresserar sig lika mycket för det som jag gör. Iaf. Jag svarade på hans frågor på hans egen blogg. Det vart fint. Jag gillar alltid fotbollsdiskussioner. Diskuterade lite om Bale med några Arsenalfans på facebook här om dagen. Alltid trevligt. Dom vart rätt ägda där när dom tyckte att Clichy var bättre än Bale. Haha. Synd om folket.. ;)


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0