Inga kan ta fel på varann som vi

Jag som skulle plugga idag. Bra det gick. Hur mycket tror ni jag fått gjort då? Inget, nada, nothing, zero. Typ så. Kul att jag kommer få läsa ut hela min bok typ imorgon? 300 sidor to go. Mys♥. Aja. Jag har ju satt mig i den situationen själv. Annars då, har jag inte gjort så mycket heller. Datorn, musik, serier allmänt softande. Fikat lite har jag gjort också. Trevligt värre. Asskönt för den delen också. Jag går och myser i shorts och fotbollströja. Jag seriöst bor i min tröja. Jag tar med den mellan mamma och pappa VARJE gång jag "flyttar", vilket är typ 2-3 gånger per vecka. Jag tar ALLTID på mig den när jag kommer hem från skolan. Jag sover i den osv. Kärlek till den. Har tyvärr ingen ny bild på den just nu. Tog precis på mig kläder liksom. Men kolla under "awesomeness" så hittar ni bilder!

Som sagt kommer Isabelle hit sen. Då blir det käk och film typ. Med småbröderna då. Det blir fint. Nu ska jag forsätta göra det jag gör (Vad det nu är) så bloggar jag kanske mer ikväll sen. Tror så iaf ;)


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0