I've missed it

Kom nyss hem från en promenad till Ica med mamma. Nu är det hockey som gäller. Saknat hockey lite faktiskt. Vart inte så mycket av det förra året när pappa inte var hemma. Fotboll är självklart 100 gånger bättre än hockey, men jag gillar det ändå starkt!

Vi halv nio, kvart i nio kommer Anders och då blir det lite matte. Ganska bra att iaf få matten gjord idag. Kan inte precis skryta med att jag fått massor gjort idag. Snarare typ, ingenting. Läste ca. 10-20 sidor i min bok, men det var typ allt. Får fortsätta läsa senare ikväll och imorgon. Det ska nog bli bra!

Bloggar kanske något senare om jag kommer på nått fint att skriva, annars blir det mera imorgon.

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0