jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka

Tisdag. Antagligen den bästa skoldagen på hela veckan. (Observera att jag skriver bästa skoldagen på veckan). Dagen börjar med två timmar kemi vilket idag innebar prov. Det gick rätt okej faktiskt. Provet gick upp till MVG och jag fick till och med ner något där. Sen får vi väl se hur rätt det är, men det är ju en annan sak. Kemi följs utav matte. Normalt gillar jag matte rätt mycket, men sedan vi börjat med Matte C är allt mest förvirrande och frustrerande. Jag måste erkänna att jag antagligen inte skulle klara mig utan Anders mattehjälp på torsdagar. Very appreciated! Jag skickade honom ett fint sms under mattelektionen när jag insåg att jag skulle vilja käka 700 gram socker (Naturare förstår SKÄMTET). Skrev något i stil med att matte suger och att jag ville ha hjälp på torsdag. Fick tillbaka ett sms att det gick jättebra och att matte inte alls suger. Själv kunde jag inte riktigt hålla med om det.. Fick ett mms lite senare också med den här bilden;


Det får avsluta mitt inlägg.  BYEBYE


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0