make a u-turn and head back

Inget plugg idag. Iaf inte ikväll. Otroligt megaskönt. Får dock massor att göra i skolan imorgon istället, men äsch det blir bra. Har typ WS från nio till halv två, så jag ska nog få lite saker gjorda. Ganska okej dag idag, hatar egentligen onsdagar. Vi går från kvart över åtta till halv fem. Kul idag var ju också att jag hade tandläkartid klockan tio över sju. Drog åt rälsen lite till. Gör så satans ont alltså. Men det är bara att stå ut, kanske ska få ta ut den i december! Iaf. Skolan var ju.. ja, skolan helt enkelt. Sista två timmarna såg vi biologifilm. Helt okej kul faktiskt. Sov en liten stund trots att jag drack cola, men det funkade. Missade inte så mycket.

Var ju international suit up day idag också, evenemang på facebook. Ni som kollar på How I met your mother fattar vad det är, ni andra, ja. Tråkigt, men jag orkar inte riktigt förklara. Jag hade iaf kavaj på mig i skolan. Det var faktiskt flera som kom i kostym idag. Kul att se att folk faktiskt går in för det. Jag gick ju bara in för det halvt, men det är ju en stor grej för mig, att ha på mig kavaj alltså.

Nu ska jag ta och kolla på lite serier. Vart inget serietittande igår eftersom att jag var tvungen att plugga. Sen var det ju hockey och fotboll också. Ganska fint. Har haft lite fotbollsabstinens de här två veckorna. Ska bli skönt att det kommer igång igen på lördag!


kommentarer (:
Postat av: Amanda

söööööööööööööt. eller något. sötast blir bättre.

2010-10-13 @ 19:59:19
URL: http://looknlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0