most of it

Gosh. Nu bloggar jag äntligen. Hehe. Jag är så grym på det här. Aja. Det kom lite saker i mellan. Bloggar ju nu iaf. Det är ju alltid något! Fin dag idag. Sovmorgon♥ Kärlek på det. Forreal. Iaf. Kom hem tidigt idag sedan jag inte hade med mig några böcker till skolan idag så att jag kunde plugga. Lite synd. Aja. Kom hem och satte mig framför datorn ist. Pluggade lite matte sen iaf. Men jag tror att jag kan det här nu. Får hoppas att det går bra på provet imorgon. Imorgon har jag iaf lovat mig själv att jag ska stanna kvar länge och plugga kemi. Prov på fredag. Ska bli riktigt skönt med lov nästa vecka! Funderar på att inte röra mig en cm faktiskt. Lär nog få göra det, men man kan ju alltid önska. Eller hur?

Missade Paradise Hotel idag igen. Fick ladda ner avsnittet ist. Mycket bättre. Då slipper jag reklamerna iaf :) Ska ta och se på det snart tror jag. Ska försöka sova någorlunda bra i natt tror jag.

 


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0