nice

Ibland älskar jag biologi. Eller okej, älska är väl att ta i. Provet gick bra iaf, vilket innebär att jag är stolt över mig själv. Nu kan jag softa resternade dagar i veckan. Nästan, iaf. Imorgon är det ju matte med Anders som vanligt. Ska hjälpa Isabelle med hennes matte innan på dagen också. Det är fint. Hon läser ju Matte B som jag redan är klar med. Kul att kunna vara till nytta ibland också ;)

Blir ingen bild på dagens outfit idag. Har kommit in en fulperiod känner jag. Alla kläder känns fula. Inget passar på mig och allt är jobbigt osv. osv. Inte så kul precis, men så är det. Har lite fulperioder då och då. Taskigt läge för självförtroendet liksom. Men samtidigt kan man ju inte springa och köpa nya kläder hela tiden heller. Det funkar ju inte. Har inte köpt kläder på jättelänge nu. Det är bra jobbat. Studiebidraget kommer ju snart och då kan jag köpa lite grejer. Det känns bra. Kan inte gå in på Monki längre. Hittar alltid (iaf nästan) saker där. Så jag brukar undvika att gå in där så att jag slipper hitta saker jag vill ha. Ganska bra metod.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0