oh.

12 hours off sleap and I'm on top again! Så sjukt skönt att få sova ut. Nu mår jag bra igen. Ikväll blir det bio med Viccy och Isabelle. Viccy fyllde år igår så vi kör ett stillsamt firande av henne idag. Kan ju inte göra för mycket när Hanna är borta i Tyskland. The last airbender i 3D står visas i salongen där vi kommer att sitta. Låter riktigt bra. Kul med 3D-bio också. Får se hur det går med glasögon på glasögon. Men det löser sig nog. Jag klarar ju av labbglasögon, så jag borde klara av ett par 3D-glasögon också.

Nyss var det fotboll. Tottenham - Everton. 1-1 vart slutresultatet. Hade ju hoppats på en vinst, men lika duger. Simon var ju där och kolla. Mest synd om honom att han inte fick se dem vinna. Livefotboll är ju helt amazing ändå. (Förut när laget förlorar, då är det hemskt). Hoppas att jag kan få åka nått mer den här säsongen, men man vet aldrig.

Just nu sitter jag och kolla på IFK - Sundsvall. IFK är ju egentligen redan klara, men det kan vara kul att se hur det går i den sista matchen ändå. 0-0 står det just nu. Dock har det bara spelats ca. 15 min ;).


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0