say what you want

Sluta skolan tidigt. Vem älskar INTE att sluta skolan tidigt? Slutade 12.00. Sjukt skönt. Hann med en runda på stan också. Fick med mig ett par kängor hem. Som jag längtat. Äntligen hittade jag ett par bra! Varma och sköna är dom också :)

Skapat en ny kategor här. "Fashion". Får se vad jag fyller den med. Lite saker jag vill ha, lite saker jag äger, lite nya inköp. Kanske lite plagg ur min garderob? Vi får helt enkelt se tror jag. Ska försöka blogga om lite mer än vad jag gör i skolan om dagarna liksom. Känns som att det är här jag börjar. Skulle även vilja fylla upp min fotbollskategori lite mer, men har en känsla av att det inte är så många som uppskattar just den. Speciellt inte när jag för det mesta skriver om tottenham. Men, vi får väl se hur det blir. "Fashion"-kategorin blir den första ut i mitt steg mot en bättre blogg!

Helg, äntligen. Som jag nämnt innan blir det att ta det lugnt. Fest var uppe på tal tidigare i veckan, men nej orkar inte det. Efter den veckan jag har haft skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova bort hela helgen, återhämta mig lite. Det blir nog det jag gör också. Se lite idol, lite film. Äta massor godis /ben and jerry's, dricka cola♥ osv. osv. Pretty good weekend ändå. Nästa vecka blir det att ta nya tag med skolan. Går trots allt bara tre dagar i skolan. Hemstudiedagar torsdag-fredag. Inte helt fel ändå!




kommentarer (:
Postat av: cecilia

tkr vi hittar på något då någon dag

nästa vecka :D



johan, casandra & christina drar till stockholm, så då får vi hitta på nåt kuligt tkr jag, för att vara bättre än dem liksom. hihi



gilla tummen på nya ketegorin och på söta juliaaaa! (:

2010-10-01 @ 16:13:45
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: cecilia

bra då kör vi på det :) får börjar grumla på vad vi kan tänkas hitta på...!

2010-10-01 @ 23:36:54
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0