take what's left

Kvällen igår vart rätt fin ändå. Som tidigare nämnt lite käk osv. Skönt att bara ta det lugnt liksom. Folket stack vid tolv ungefär, så efter det kollade jag lite film och käka lite chips typ. Rätt mys. Iaf. Idag har det varit rätt lugnt. Jag har kollat på lite How I met your mother, dammsugit lite osv. Nu sitter jag och kollar på fotboll och skjuter upp mitt pluggande så långt som möjligt. Jag O.R.K.A.R inte. Har massor (okej, inte massor) med biologi att göra. Tar säkert inte så lång tid när jag väl börjar, men som sagt. Jag ska ju börja också. Jaja, jag skjuter fram det lite till och gör det senare ikväll istället.

Kanske blir något inlägg i "fashion"-kategorin sen. Har funderat på att göra ett inlägg på mina tre favoritplagg. Får se hur det blir med det. Har ju lite viktigare saker att göra också, tydligen. (Biologin :()


Bjuder på en fin.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0