worried ground

Från 20 cm lugg till typ 8 kanske? Var en snabbis hos frissan på hageby centrum. Kom på att det är skolfoto imorgon och kände att jag borde göra något åt min lugg. Om man nu kunde kalla den lugg? Den sträckte sig ner till hakan. Iaf. Nu är den till ögonbrynen igen. Skönt. Riktigt trevlig frisör på Hageby också. Kan verkligen tänka mig att gå dit igen! Fick med mig en produkt mot torr hårbotten också. Fick veta att det var min mössa som var boven i dramat. Synd. Jag älskar min mössa.. Aja. Får försöka att hålla mig borta från den ett tag och se om det blir bättre. Köpte med mig ett puder och en puderborste från HM. Höll på att köpa örhängen och ringar också, men lyckades hålla mig. Någon måtta får det ju faktiskt vara!

Skön skoldag idag. Engelska först fram till lunch. Jag gillar engelskalektionerna nu mera. Mycket prat på engelska blir det och det gillar jag. Engelska är iaf något jag är bra på. Det är nog därför jag tycker om det. Kommer ihåg att jag hatade engelska något enormt typ hela grundskolan. Nu har det dock blivit det roligaste ämnet. Efter engelskan var det biologi. Vi redovisa om miljömål och rödlistade arter. Sen plugga lite till biologiprovet på onsdag. Jag borde plugga nu också, men jag har verkligen ingen ork till det. Usch. Får dåligt samvete över att jag inte pluggar ordentligt.


Luggen.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0