we'll be fine

I'll be fine. Hemstudiedagar nu torsdag-fredag. Skönt att få andas lite. Skolan gick dock bra idag. Kände att matten lättade lite, tror faktsikt jag förstår nu. Dock så känner jag att biologin inte känns så bra. Har nästan svårt för biologi. Det finns liksom ingen logik i det hela. Bara massor av begrepp. Anyways. Jag önskar att jag skulle kunna säga "Nej, nu tar jag helg", men tyvärr går inte det. Jag har massor, nej okej inte massor, plugg framför mig. Måste läsa ut min engelskabok, skriva två labbrapporter och göra lite matte. Förhoppningsvis blir jag klar med det mesta imorgon så att jag kan vara helt ledig på fredag. Har dock en känsla av att jag inte kommer få så mycket gjort hemma sedan min självdisciplin saknas helt. Jag ska dock göra mitt bästa!

Tog en runda på stan när jag väntade på bussen också. Det är båda bra och dåligt att ha en skola som ligger inne i stan. Köpte mig iaf en till läppenna och en pennvässare på makeup store. Nu har jag lovat mig själv att det är sluthandlat för hela oktober. Kommer bli väldigt svårt, men måste försöka. Men sluthandlat menar jag shopping för mina pengar. Mammas pengar säger jag ingenting om. 

Ska nog ta och kolla färdigt på one tree hill nu. Sen kanske lite glee och andra serier. Alltid fint. Måste ju dessutom fira att jag får sova länge imorgon och på fredag. Det är happieness på riktigt kan jag lova!


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0