what i've never had

Jag tror jag har läst mer under dessa två dagar än vad jag gjort på flera månader. Riktigt stolt över mig själv! Nu har vi bara allt annat kvar. Jag ska egentligen se filmen också, men jag funderar på att strunta i det. Fotbollen ikväll gå lite före ;). Jag måste dock berömma mig själv sedan jag ligger före i matten. Det tror jag aldrig har hänt innan? Stolt över mig själv! Äsch, det är bara att ta sig igenom veckan. På fredag är det ju trots allt Johnossi♥. Spenderat hela eftermiddagen hemma och läst i min bok. Nu tar jag igen mig lite med hockey och laddar upp för fotbollen.

Rotade lite i garderoben igår och hittade en gammal skinnjacka som jag tyckte kändes ganska bra just nu. Har saknat en skinnjacka att ha nu när det är lite kallare. Bild hittar ni på den i inlägget under.
Sitter och funderar lite på vad jag ska ha på mig imorgon. Känns som om jag skulle behöva lite nytillskott till gareroben. Synd att jag har köpförbud hela Oktober (med undantag för eventuella Johnossisaker på fredag). Det är ju...jobbigt. Får fönstershoppa lite istället och sukta efter saker. Fint det också.



kommentarer (:
Postat av: Tildz

satans snygg du är Jullz!<3

2010-10-12 @ 20:46:26
URL: http://noliees.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det går ju rätt bra att hitta saker i mammas garderob :-)

2010-10-13 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0